ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
С. П. Усик
УДК: 658.8
С. П. Усик
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
У статті обгрунтовано необхідність та важливість оцінки ефективності маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. Враховуючи відсутність загальновизнаної методики такої оцінки, запропоновано досліджувати ефективність маркетингової діяльності за складовими комплексу маркетингу. В основі рекомендованої методики — розрахунок групових показників ефективності товарної, цінової, збутової та комунікаційної діяльності, а також інтегрального показника ефективності маркетингу.
In the article grounded necessity and importance of estimation of efficiency of marketing activity of domestic enterprises. Taking into account absence of confessedly method of such estimation, it is suggested to probe efficiency of marketing activity by the constituents of marketing complex. In basis of the recommended method is a calculation of group indexes of efficiency of product, price, sale and communication activities, and also integral index of marketing efficiency.
№ 5 2011, стор. 33 - 38
Кількість переглядів: 1092