EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ НА РИНОК ТА ПОШИРЕННЯ ПОСЛУГ
Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук, Л. П. Середницька

Назад

DOI: 10.32702/2306-6806.2022.4.69

УДК: 339:138

Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук, Л. П. Середницька

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ НА РИНОК ТА ПОШИРЕННЯ ПОСЛУГ

Анотація

Стратегія просування є ключовою для позиціонування бренду на ринку, інформування людей про послуги, які пропонує компанія, і про те, як вони можуть отримати користь, обравши ту чи іншу марку. Але оскільки стільки брендів пропонують подібні послуги, методи просування можуть бути вирішальними для багатьох потенційних клієнтів. Стратегія просування не є єдиною для всіх типів планів.
У цій статті досліджено розробку злагодженої, довгострокової маркетингової стратегії вхідного просування, яка тривалий час буде генерувати потенційних клієнтів протягом тривалого часу. Обгрунтовано фактори та причини популярності контент-маркетингу, проаналізовано основні критерії успішності контент-стратегії. Визначено найбільш популярні соціальні мережі відповідно до цільової аудиторії.
Зроблено висновки щодо залежності ефективності контент-маркетингу від типу контент-маркетингу, фінансових інвестицій, популярності соціальної мережі, ведення бізнес-профілів. Надано кінцеві висновки визначення основних аспектів та завдань контент-маркетингу, досліджено контент-маркетингову діяльность в системі маркетингових комунікацій для формування міцних та довготривалих відносин зі споживачами.

Ключові слова: контент-маркетинг; стратегія просування; цифровий маркетинг; управління контентом; контент-план; канали комунікацій.

Література

1. Stadnyk V., Krasovska G., Holovchuk Y. (2021), "Marketing dominant in models of entrepreneurial structures innovative potential development for competitive business strategy realization." Modeling the development of the economic systems. 2021/6/25. 1. 30—41. available at: https://mdes.khmnu.edu.ua/index.php/mdes/article/view/13 DOI: https://doi.org/10.31891/mdes/2021-1-4
2. Stadnyk V., Krasovska G., Pchelianska G., Holovchuk Y. (2020), "Determinants of "green entrepreneurship" competitive strategies implementation in the agro-industrial sector of Ukraine." Earth and Environmental Science: 8th International Scientific Conference on Sustainability in Energy and Environmental Science. 21—22 October 2020, Ivano-Frankivsk. 2021. Vol. 628. No. 1. available at: https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1755-1315/628/1/012032/pdf
3. Stadnyk V., Pchelianska G., Holovchuk Y., Dybchuk L. (2020), "The concept of marketing of balanced development and features of its implementation in the food market." Agricultural and Resource Economics: International Scientific E— Journal. 2020. Vol. 6. No. 3. P. 80-95. available at: https://arejournal.com/index.php/are/article/view/338
4. Tanasiichuk A., Kovalchuk S., Nianko V., Boiko R., Drazhnitsya S., Holovchuk Y. (2022), "Marketing Activities of Extractive Industry Enterprises in Ukraine in Overcoming the Consequences of the Corona Crisis." European Journal of Sustainable Development, 2022 No 11(1), Р. 147-161. https://doi.org/10.14207/ejsd.2022.v11n1p147
5. Вуколова В.О. "Феномен билингвизма: проблематика и аспекты изучения." (2016), Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія: Філологія (мовознавство). 2016. Вип. 23. С. 249—253. available at: http://nbuv. gov. ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2016_23_52
6. Дибчук Л.В., Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О. (2021), "Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів." Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. № 6. Т. 2. Грудень 2021. С. 204-210 http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=10564
7. Дорошкевич Д.В., Третьяков Л.В. (2020), "Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва." Агросвіт. 2020. № 13—14. С. 23—31. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.13-14.23
8. Дьячук І.В. (2021), "Модель контент-маркетингу для ефективного управління WEB-контентом." Вчені записки університету "КРОК". Серія: Економіка. 2021. Вип. 2. С. 82—91.
9. Капраль О.Р. (2019), "Контент-маркетинг як метод впливу на споживача." Інтелект XXI. 2019. № 6 (1). С. 78—80.
10. Макарова В.В., Муштай В.А. (2022), "Інсайт-технологія при формуванні купівельної поведінки споживачів в умовах запровадження маркетингу відносин." Агросвіт. 2022. № 1. С. 20—26. DOI: 10.32702/2306-6792.2022.1.20
11. Мацера С.М., Марчук О.О. (2018), "Управління контентом у маркетингових комунікаціях." Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2018. Вип. 19 (2). С. 91—94.
12. Пчелянська Г.О., Головчук Ю.О., Дибчук Л.В. (2021), "Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища." Економіка та держава. 2021. No 3. С. 88—93. available at: http://www.economy.in.ua/pdf/3_2021/17.pdf DOI: 10.32702/2306-6806.2021.3.88
13. Стадник В.В., Гризовська Л.О., Головчук Ю.О. (2020), "Менеджмент і маркетинг туризму: навчальний посібник." Хмельницький: ХНУ, 2020. 355 с. available at: https://ir.vtei.edu.ua/card.php?lang=en&id=26579
14. Тульчинська С.О., Кириченко С.О., Савіцький Н.Ю. (2019), "Практичні аспекти застосування інструментів інтернет-маркетингу в умовах інноваційної економіки." Агросвіт. 2019. № 10. С. 27—31. DOI: 10.32702/2306-6792.2019.10.27

Y. Holovchuk, L. Dybchuk, L. Serednytska

CONTENT-MARKETING AS A PROMOTING STRATEGY AND SERVICES DISTRIBUTION

Summary

The promotion strategy is key to positioning the brand in the market, informing people about the services offered by the company, and how they can benefit by choosing a brand. But because so many brands offer such services, promotion methods can be crucial for many potential customers. The promotion strategy is not the same for all types of plans.
Promotion strategy is part of the overall picture, which is a marketing strategy. The definition of marketing strategy refers to the strategic planning and long-term actions of any organization in order to achieve certain goals. The promotion strategy is determined by the plan and tactics that the company uses in its marketing plan to increase demand for the service.
This article examines the development of a coordinated, long-term marketing strategy for inbound promotion, which will generate potential customers for a long time. Factors and reasons for the popularity of content marketing are substantiated, the main criteria for the success of content strategy are analyzed. The most popular social networks are identified according to the target audience.
Also, it is important to implement the marketing strategy, focusing solely on the elements of the marketing mix (such as the product, price, distribution and promotion), the main reason for the fact that many other important parameters take part in their conceptualization, for example, the management of the business, the nutrition of the business innovation.
Conclusions are made on the dependence of the effectiveness of content marketing on the type of content marketing, financial investments, the popularity of the social network, business profiles. The final conclusions of the definition of the main aspects and objectives of content marketing, content marketing activities in the system of marketing communications for the formation of strong and long-term relationships with consumers.
The existence of certain difficulties related to the problem of improving the legal regulation of Internet marketing, the introduction of a modern effective mechanism of action in accordance with international norms and practices was investigated.

Keywords: content marketing; promotion strategy; digital marketing; content management; content plan; communication channels.

References

1. Stadnyk, V., Krasovska, G. and Holovchuk, Y. (2021), "Marketing dominant in models of entrepreneurial structures innovative potential development for competitive business strategy realization", Modeling the development of the economic systems, vol. 1. pp. 30—41, available at: https://mdes.khmnu.edu.ua/index.php/mdes/article/view/13 (Accessed 20 April 2022). DOI: https://doi.org/10.31891/mdes/2021-1-4
2. Stadnyk, V., Krasovska, G., Pchelianska, G. and Holovchuk, Y. (2020), "Determinants of "green entrepreneurship" competitive strategies implementation in the agro-industrial sector of Ukraine.", Earth and Environmental Science: 8th International Scientific Conference on Sustainability in Energy and Environmental Science, 21—22 October 2020, Ivano-Frankivsk, Ukraine, Vol. 628, No. 1, available at: https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1755-1315/628/1/012032/pdf (Accessed 20 April 2022).
3. Stadnyk, V., Pchelianska, G., Holovchuk, Y. and Dybchuk, L. (2020), "The concept of marketing of balanced development and features of its implementation in the food market.", Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal, Vol. 6, No. 3, pp. 80—95, available at: https://arejournal.com/index.php/are/article/view/338 (Accessed 20 April 2022).
4. Tanasiichuk, A., Kovalchuk, S., Nianko, V., Boiko, R., Drazhnitsya, S. and Holovchuk, Y. (2022), "Marketing Activities of Extractive Industry Enterprises in Ukraine in Overcoming the Consequences of the Corona Crisis.", European Journal of Sustainable Development, vol. 11 (1), pp. 147—161. https://doi.org/10.14207/ejsd.2022.v11n1p147
5. Vukolova, V.O. (2016), "The Phenomenon of Bilingualism: Problems and Aspects of Study", Naukovі zapiski Vіnnic'kogo derzhavnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі Mihajla Kocyubins'kogo. Serіya: Fіlologіya (movoznavstvo), vol. 23, pp. 249—253, available at: http://nbuv. gov. ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2016_23_52 (Accessed 20 April 2022).
6. Dibchuk, L.V., Golovchuk, YU.O. and Pchelyans'ka, G.O. (2021), "Classification of advertising and її practical value in improving the efficiency of managing the behavior of people.", Vіsnik Hmel'nic'kogo nacіonal'nogo unіversitetu. Ekonomіchnі nauki, vol. 6, no. 2, 2021. pp. 204—210, available at: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=10564 (Accessed 20 April 2022).
7. Doroshkevych, D. and Tretiakov, L. (2020), "Algorithm of digital promotion of high-tech production products", Agrosvit, vol. 13—14, pp. 23-31. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.13-14.23
8. D'yachuk І.V. (2021), "Content Marketing Model for Effective WEB Content Management." Vchenі zapiski unіversitetu "KROK". Serіya: Ekonomіka, vol. 2, pp. 82—91.
9. Kapral', O.R. (2019), "Content marketing as a method of influencing the consumer.", Іntelekt XXI, vol. 6( 1), pp. 78—80.
10. Маkarova, V. and Мushtay, V. (2022), "Insight technology in the formation of consumer consumption behavior in conditions of relationship marketing", Agrosvit, vol. 1, pp. 20—26. DOI: 10.32702/2306-6792.2022.1.20
11. Macera, S.M. and Marchuk, O.O. (2018), "Content management in marketing communications.", Naukovij vіsnik Uzhgorods'kogo nacіonal'nogo unіversitetu. Serіya: Mіzhnarodnі ekonomіchnі vіdnosini ta svіtove gospodarstvo, vol. 19 (2), pp. 91—94.
12. Pchelyans'ka, G.O., Golovchuk, Yu.O. and Dibchuk, L.V. (2021), "Strategic directions of business marketing in the conditions of transparency of the environment." Ekonomіka ta derzhava, vol. 3, pp. 88—93, available at: http://www.economy.in.ua/pdf/3_2021/17.pdf (Accessed 20 April 2022). DOI: 10.32702/2306-6806.2021.3.88
13. Stadnik, V.V., Grizovs'ka, L.O. and Golovchuk, Yu.O. (2020), "Tourism management and marketing: a textbook.", Hmel'nic'kij: HNU, available at: https://ir.vtei.edu.ua/card.php?lang=en&id=26579 (Accessed 20 April 2022).
14. Tylchynska, S., Kyrychenko, S. and Savits'kyj, N. (2019), "Practical aspects of using internet marketing tools in an innovative economy", Agrosvit, vol. 10, pp. 27—31. DOI: 10.32702/2306-6792.2019.10.27

№ 4 2022, стор. 69 - 75

Дата публікації: 2022-05-03

Кількість переглядів: 729

Відомості про авторів

Ю. О. Головчук

к. е. н., доцент кафедри маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Y. Holovchuk

PhD in Economics, Associate Professor of the Department of Marketing and Advertising,Vinnytsia Institute of Trade and Economics of KNUTEL

ORCID:

0000-0002-4516-109X


Л. В. Дибчук

к. і. н., доцент, проректор з науково-методичної роботи, Вінницький кооперативний інститут

L. Dybchuk

PhD in Historical Sciences, Associate Professor, Vice-Rector for Scientific and Methodological Work,Vinnytsia Cooperative Institute

ORCID:

0000-0001-6609-1951


Л. П. Середницька

старший викладач кафедри маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

L. Serednytska

Senior Lecturer of the Department of Marketing and Advertising,Vinnytsia Institute of Trade and Economics of KNUTE

ORCID:

0000-0002-7730-0963

Як цитувати статтю

Головчук Ю. О., Дибчук Л. В., Середницька Л. П. Контент-маркетинг як стратегія просування на ринок та поширення послуг. Економіка та держава. 2022. № 4. С. 69–75. DOI: 10.32702/2306-6806.2022.4.69

Holovchuk, Y., Dybchuk, L. and Serednytska, L. (2022), “Content-marketing as a promoting strategy and services distribution”, Ekonomika ta derzhava, vol. 4, pp. 69–75. DOI: 10.32702/2306-6806.2022.4.69

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.