EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ГЕШТАЛЬТ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕФЛЕКСИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ
О. В. Мосієнко

Назад

УДК: 658.5:331.522.4

О. В. Мосієнко

ГЕШТАЛЬТ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕФЛЕКСИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ

Анотація

Досліджено наукове походження технології гештальтів. Розглянуто сутність поняття гештальту. Визначено базові характеристики гештальтів у науці управління. Проаналізовано теоретичні засади технології гештальтів в управлінні персоналом підприємств. Розкрито сутність рефлексивного управління персоналом, як гуманістичного напряму управління з використанням інструментів психологічного впливу на персонал. Описано практичне використання технології гештальтів в управлінні персоналом на рівні формування колективних відносин та на рівні функціонування підприємства в ринковому середовищі. Розглянуто використання гештальтів у системі маркетингу. Обгрунтовано необхідність використання технології гештальтів в управління персоналом підприємства як необхідного інструмента формування команди однодумців. Визначено позитивний соціально-психологічний ефект від впровадження запропонованих інструментів рефлексивного управління. Запропоновано вектори подальших досліджень формування та використання технології гештальтів в управлінні підприємством.

O. Mosienko

GESHTAL'T, AS AN INSTRUMENT OF THE REFLEXIVE MANAGEMENT OF THE PERSONNEL OF ENTERPRISES

Summary

The scientific origin of gestalt technology is investigated. The essence of the concept of gestalt is considered. The basic characteristics of gestalt in the science of management are determined. The theoretical principles of gestalt technology in the management of the personnel of enterprises are analyzed. The essence of reflexive human resources management, as a humanistic direction of management using the tools of psychological influence on personnel is revealed. The practical application of gestalt technology in personnel management at the level of formation of collective relations and at the level of functioning of the enterprise in a market environment is described. The use of gestalt in the marketing system is considered. The necessity of using gestalt technology in the management of the personnel of the enterprise as the necessary tool for the formation of a team of like-minded people is substantiated. The positive socio-psychological effect from the implementation of the offered instruments of reflexive management is determined. Vectors of further research on the formation and use of gestalt technologies in the management of the enterprise are proposed.

№ 11 2017, стор. 84 - 86

Кількість переглядів: 4

Відомості про авторів

О. В. Мосієнко

викладач, Житомирський торговельно-економічний коледж, м. Житомир

O. Mosienko

teacher, Zhytomyr trade and economic college, Zhytomyr

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.