EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДЕЯКІ ПІДХОДИ ЩОДО ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОНЯТЬ ВИЗНАЧАЮЧИХ КРИЗОВІ ЯВИЩА НА ПІДПРИЄМСТВІ
Ю. В. Ободовський

Назад

УДК: 330.1

Ю. В. Ободовський

ДЕЯКІ ПІДХОДИ ЩОДО ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОНЯТЬ ВИЗНАЧАЮЧИХ КРИЗОВІ ЯВИЩА НА ПІДПРИЄМСТВІ

Анотація

У статті досліджено думки вчених стосовно питання співвідношення понять, що характеризують розвиток кризи на підприємстві. Визначено, що криза розвивається на підприємстві за наступним ланцюжком: кризове явище (кризова ситуація) — кризовий стан — криза. Найбільш прості проблеми, з якими стикається підприємство у своїй діяльності, позначаються терміном "кризове явище" ("кризова ситуація"). Кризове явище може мати як позитивні, так і негативні наслідки для підприємства. Ігнорування протиріч, які виникли на попередньому етапі, призводять до виникнення кризового стану. Неправильне або несвоєчасне реагування на виклики кризового стану спричиняє ще більші деструктивні зміни в системі, що описуються поняттям кризи. Зазначено, що будь-які рішення повинні мати системний характер та основна увага керівництва підприємства має приділятися недопущенню кризи.

Y. Obodovsky

SOME APPROACHES TO DETERMINING CONCEPTS CRISIS AT THE ENTERPRISE

Summary

This article explores the views of scientists regarding the relationship between the concepts that characterize the development of the crisis in the company. Determined that the developing crisis at the company passes by following chain: the "crisis phenomena" ("crisis situation") — the state of crisis — the crisis. The most simple problems faced by the company in its activity, designated by the term "crisis phenomena" ("crisis situation"). Crisis phenomena can have both positive and negative consequences for the company. Ignoring the controversy that arose in the previous step, rise to the crisis. Incorrect or delayed response to the challenges of the crisis state causing even more destructive changes in the system described by the notion of crisis. It is noted that any solution must have system character and the focus should be paid to the crisis prevention.

№ 6 2015, стор. 118 - 120

Кількість переглядів: 159

Відомості про авторів

Ю. В. Ободовський

здобувач кафедри економіки підприємства та корпоративного управління, Одеська національна академія зв'язку ім. О. С. Попова, м. Одеса

Y. Obodovsky

researcher of Economics of Enterprises and Corporate Management Department Odessa National Academy of Telecommunications named after O. S. Popov, Odesa

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.