МЕТОДОЛОГІЯ ВИВЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
О. В. Семенюк, Л. К. Яцишина
УДК: 339.138
О. В. Семенюк, Л. К. Яцишина
МЕТОДОЛОГІЯ ВИВЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Стаття присвячена аналізу методів визначення ефективності маркетингу на підприємстві. Розглянуто проблему визначення сутності ефективності маркетингу за різними підходами. Наведено процес визначення ефективності маркетингової діяльності. Звернено увагу на визначення маркетингових цілей та ключових показників ефективності у процесі її оцінки, окреслено найбільш популярні та корисні показники ефективності маркетингової діяльності підприємства.
O. Semeniuk, L. Yatsyshyna
THE METHODOLOGY OF THE STUDY OF MARKETING ACTIVITY EFFECTIVENESS
Summary
The article is devoted to the methods of determining the effectiveness of marketing in business. The problem of defining the essence of marketing effectiveness using different approaches has been investigated. The process of determining the effectiveness of marketing activity has been shown. Attention is paid to the identifying of marketing objectives and key indicators of efficiency in the process of its evaluation. The most popular and useful indicators of the effectiveness of marketing activity of the company have been given.
№ 6 2014, стор. 135 - 136
Кількість переглядів: 730