ВИКОРИСТАННЯ ПОРТФЕЛЬНОГО АНАЛІЗУ ПРИ РОЗРОБЦІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СТРАХОВИКА
А. Е. Сабірова
УДК: 368.03:339.138
А. Е. Сабірова
ВИКОРИСТАННЯ ПОРТФЕЛЬНОГО АНАЛІЗУ ПРИ РОЗРОБЦІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СТРАХОВИКА
Анотація
У статті досліджено теоретичні основи та практика застосування портфельного аналізу страхової компанії та його вплив на ефективність розробки маркетингової стратегії. Розглянуто види маркетингових стратегій на функціональному, інструментальному на корпоративному рівнях, визначено їхні особливості та призначення.
Наведено основні моделі, що використовуються при портфельному аналізі: матриця BCG (Boston Consulting Group), матриця McKincey — General Electric, матриця Артура Д. Літтла (Arthur D. Little / Life Cycle). Досліджено використання одного з найпопулярніших методів аналізу портфеля продуктів страхової компанії за допомогою матриці Boston Consulting Group (BCG) на прикладі "Страхової компанії "АХА Страхування".
A. Sabirova
PORTFOLIO ANALYSIS APPLICATION IN DEVELOPMENT OF MARKETING STRATEGY OF THE INSURANCE COMPANY
Summary
The theoretical backgrounds and practical application of portfolio analysis of the insurance company and its impact on the efficiency of marketing strategy were examined in the paper. The types of marketing strategies of functional level, instrumental level and at the corporate level were discussed, their characteristics and purpose of their implementation were defined.
The basic models that are used for portfolio analysis were represented in the article. They are Matrix BCG (Boston Consulting Group), matrix McKincey — General Electric, matrix Arthur D. Little (Arthur D. Little / Life Cycle). The implementation of one of the most popular methods for analyzing product portfolio of the "Insurance Company "AXA Insurance" (the matrix Boston Consulting Group (BCG) was investigated.
№ 1 2014, стор. 79 - 82
Кількість переглядів: 904