EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
І. З. Криховецький

Назад

УДК: 330.111.62

І. З. Криховецький

ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

Анотація

У статті розкриваються особливості використання маркетингу на підприємствах туристичної галузі. На прикладах Івано-Франківської області продемонстровано застосування інноваційних маркетингових підходів у туристичній галузі. Визначається ефективність розвитку зеленого та екотуризму, а також застосування передових інформаційних технологій у маркетингових цілях.

I. Kryhovetskyy

THE USAGE OF THE MARKETING IN THE TOURIST BRUNCH COMPANIES

Summary

The features of the usage of the marketing in the tourist brunch companies are analyzed in the article. The applying of innovation marketing approaches in tourist brunch is demonstrated on the example of Ivano-Frankivsk region. The effectiveness of the green and ecotourism development, the modern information technologies applying is determined in the marketing purposes.

№ 1 2014, стор. 47 - 49

Кількість переглядів: 797

Відомості про авторів

І. З. Криховецький

к. е. н., доцент кафедри економічної теорії, Івано-Франківський університет права імені Короля Данила Галицького

I. Kryhovetskyy

PhD, lecturer of the economic theory department of the Ivano-Frankivsk University of Law named after the King Danylo Halitsky

Як цитувати статтю

Криховецький І. З. Використання маркетингу на підприємствах туристичної галузі. Економіка та держава. 2014. № 1. С. 47–49.

Kryhovetskyy, I. (2014), “The usage of the marketing in the tourist brunch companies”, Ekonomika ta derzhava, vol. 1, pp. 47–49.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.