EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН ПРИ ЗБУТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
А. М. Гура

Назад

УДК: 631.158:911.375.635(477.83)

А. М. Гура

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН ПРИ ЗБУТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ

Анотація

У статті розглядаються проблеми взаємовідносин при збуті сільськогосподарської продукції. Особлива увага приділяється розгляду проблем трансакційних затрат, які виникають у процесі реалізації. Запропоновані шляхи удосконалення взаємовідносин шляхом запровадження в типового договору — контрактації, виконання умов якого створює умови прозорості взаємовідносин між партнерами.

A. Gura

ORGANIZATIONAL BASIS FOR THE FORMATION OF PARTNERSHIPS WITH THE SALE OF AGRICULTURAL PRODUCTS

Summary

The article considers the problems of interrelations in the marketing of agricultural products. Special attention is paid to the issues of transaction costs, which arise in the process of implementation. The ways to improve relationships by introducing a model contract — Contracting. The terms of which creates conditions for the transparency of relations between the partners.

№ 1 2014, стор. 40 - 42

Кількість переглядів: 455

Відомості про авторів

А. М. Гура

к. е. н., доцент кафедри менеджменту, Білоцерківський національний аграрний університет

A. Gura

Cand. Econ. Sci., associate Professor of management, Bila Tserkva national agrarian University

Як цитувати статтю

Гура А. М. Організаційні засади формування партнерських взаємовідносин при збуті сільськогосподарської продукції. Економіка та держава. 2014. № 1. С. 40–42.

Gura, A. (2014), “Organizational basis for the formation of partnerships with the sale of agricultural products”, Ekonomika ta derzhava, vol. 1, pp. 40–42.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.