ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ПОСЛУГ СПОЖИВАЧАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ
Р. Б. Кожухівська
УДК: 330. 567. 4 (447)
Р. Б. Кожухівська
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ПОСЛУГ СПОЖИВАЧАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ
Анотація
У статті досліджено особливості використання Інтернет-послуг споживачами туристичних послуг. Узагальнено дані, що репрезентують соціальні характеристики сфери інтернет-споживачів деяких регіонів України. Встановлено основні причини та мотиви здійснення покупок туристичних послуг он-лайн. Визначено бар'єри, що перешкоджають подальшому розвитку інтернет-торгівлі та просування Інтернет-послуг у сфері туризму.
У статті наведено результати досліджень кількісного і якісного характеру щодо використання Інтернет-послуг споживачами туристичних послуг в Україні. Результати досліджень можуть бути використані як джерело інформації про поведінку споживачів туристичних послуг у процесі формування маркетингових стратегій туристичних підприємств.
R. Kozhukhivskа
FEATURES OF USE OF INTERNET-SERVICES CONSUMERS OF TOURISM PRODUCTS
Summary
The article studies the characteristics of Internet-services consumers of tourism services. Summary data, representing the social characteristics of Internet users in some regions of Ukraine. The basic causes and reasons for making purchases of travel services online. Definitely barriers to further development of commerce and promotion Internet services in tourism.
The results of quantitative research and qualitative the use of Internet services by consumers of tourism services in Ukraine. The research results can be used as a source of information about the behavior of consumers of tourism services in forming marketing strategies tourism enterprises.
№ 11 2013, стор. 48 - 51
Кількість переглядів: 1206