EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ПРОДАЖУ В ЗБУТОВІЙ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
І. Я. Антоненко, Є. О. Музичка

Назад

УДК: 338:48:004

І. Я. Антоненко, Є. О. Музичка

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ПРОДАЖУ В ЗБУТОВІЙ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Анотація

У статті розкрито роль, місце та значення збутової стратегії туристичних підприємства. Обгрунтовано основні положення щодо вибору підприємством збутової стратегії залежно від результатів маркетингових досліджень, можливостей реалізації своєї продукції та послуг і підвищення його конкурентоспроможності в цілому, визначено нові особливості й переваги впровадження інноваційних методів продажу.

In the article opening role, place and value of sales policy strategies tourism enterprises. Substantive provisions are grounded on the choice of sales policy strategy depending on the results of marketing researches on an enterprise capabilities of their products and services and increase of competitiveness on the whole, identified new opportunities and benefits of innovative sales.

№ 3 2012, стор. 36 - 39

Кількість переглядів: 939

Відомості про авторів

І. Я. Антоненко

д. е. н., доцент, професор кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, Київський національний торговельно-економічний університет


Є. О. Музичка

аспірант, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.