EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ГАЛУЗІ ГЛОБАЛЬНИХ БРЕНДІВ
Ю. В. Зимбалевська, Л. К. Яцишина

Назад

УДК: 658.8

Ю. В. Зимбалевська, Л. К. Яцишина

ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ГАЛУЗІ ГЛОБАЛЬНИХ БРЕНДІВ

Анотація

Проведено аналіз сучасного ринку дизайнерського одягу в Україні, визначено концепції позиціонування та системи ідентифікації брендів, досліджено специфічність стратегій використовуваних маркетингових комунікацій. Описано методологію управління брендами українських дизайнерів у локальному і глобальному масштабах. Українська індустрія моди знаходиться в періоді бурхливого росту з позицій брендінгу.

The current situation of the designers clothes market in Ukraine is analyzed, positioning conceptions and brand identifying systems are determined, the specification of marketing communications strategies that are used is researched The brand-management methods according local and global approaches on the Ukrainian designers’ market are discovered. Ukrainian mode industry is at the period of growth in the branding positions.

№ 10 2010, стор. 90 - 92

Кількість переглядів: 1028

Відомості про авторів

Ю. В. Зимбалевська

асистент кафедри маркетингу, Київський національний університет технологій та дизайну


Л. К. Яцишина

доцент, кандидат технічних наук, професор кафедри маркетингу, Київський національний університет технологій та дизайну

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.