EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІМІДЖ МІСТА ЯК ФАКТОР ЙОГО РОЗВИТКУ
О. І. Карий

Назад

УДК: 332.1:658.8

О. І. Карий

ІМІДЖ МІСТА ЯК ФАКТОР ЙОГО РОЗВИТКУ

Анотація

У статті уточнено значення понять "імідж", "бренд" і "репутація" міста, а також розглянуто вплив іміджу міста на його соціально-економічний розвиток. У зв’язку з цим визначено роль органів місцевого самоврядування у формуванні позитивного іміджу міста.

The meanings of notions "image", "brand", and "reputation" of a city are clarified as well as the influence of city image on its social and economic development is presented in the article. According to these findings the role of local self-government in the process of positive city image formation is identified.

№ 10 2010, стор. 35 - 37

Кількість переглядів: 1057

Відомості про авторів

О. І. Карий

к. е. н., доцент, Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.