EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МЕХАНІЗМ СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
К. М. Романенко

Назад

УДК: 351:658.8:37

К. М. Романенко

МЕХАНІЗМ СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

Анотація

Обгрунтовано сутність використання маркетингових технологій у державному управлінні як процес становлення державного маркетингу в Україні. Досліджено проблеми цього процесу та основні напрями їх вирішення у контексті реформ державного управління.

The essence of the marketing technologies using in public administration as a process of becoming of public marketing in Ukraine is proved. The problems of this process and the main directions of there resolving in the context of public administration reforms are investigated.

№ 5 2010, стор. 90 - 92

Кількість переглядів: 727

Відомості про авторів

К. М. Романенко

кандидат юридичних наук, доцент кафедри методології освіти та управління, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.