УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ АВТОМОБІЛЬНИХ ВИРОБНИКІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
О. П. Савич
УДК: [339.332:656.96]:629.33/36 (043.3)
О. П. Савич
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ АВТОМОБІЛЬНИХ ВИРОБНИКІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Анотація
Автомобільний ринок є значною складовою як глобального товарного ринку, так і товарного ринку і економіки України в цілому. Ринок автомобілів є найконкурентнішими ринком, і тому всі новинки та розробки впроваджуються першими саме тут, у тому числі і в маркетингу. В статті розглянуті суть маркетингової стратегії, етапи її розробки та основні маркетингові стратегії автовиробників на глобальному ринку легкових автомобілів та їх трансформації в залежності від зміни ринкових умов: впливу держави, намірів споживачів, зміни коньюктури ринків та їх розмірів. Розроблено власну класифікацію маркетингових стратегій автовиробників на глобальному автомобільному ринку. Запропоновано методологію вибору стратегії та її алгоритми її впровадження. Побудовано модель створення та впровадження маркетингової стратегії виробників.
O. Savych
REFINEMENT OF CARS PRODUCERS MARKETING STRATEGIES IN THE MODERN CONDITIONS
Summary
Automotive market is significant part as global commodity market as Ukrainian commodity market and economy in whole. Automotive market is the most competitive market among others, and therefore all novelties and new approaches are developing just here including new marketing measures. The essence of marketing strategy, its developing stages and all basic strategies of automotive manufactures on the global car market and its transformations depending on market conditions changes: states influence, clients' preferences, changes of markets and its sizes has been studied at the article. The general essence of the strategy and necessarily of developing has been shown. There was developed own classification of marketing strategies on the global car market. It was suggested the methodology of strategy selection as well as algorithms of its execution. The model of marketing strategy creation and applying has been developed.
№ 10 2016, стор. 29 - 33
Кількість переглядів: 1047