КОНТРОЛЬ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
І. О. Пшенишнюк
УДК: 339.13
І. О. Пшенишнюк
КОНТРОЛЬ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
Анотація
Управління маркетингом розглядають як практичне здійснення ретельно продуманої інтегрованої політики підприємства на ринку. Сюди включається: організація, аналіз, планування, проведення заходів, спрямованих на досягнення конкретної мети підприємства на ринку. Контроль у цьому процесі відіграє важливу роль. Саме цій проблемі присвячена стаття.
Management of marketing consider as practical realisation carefully thought over integrated policy of the enterprise in the market. Here joins: the organisation, the analysis, planning, conducting the actions directed on achievement of a specific goal of the enterprise on the market. The control in this process will play the important role. To this problem the devoted article.
№ 7 2011, стор. 67 - 69
Кількість переглядів: 927