EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПРОБЛЕМА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПЕРЕОРІЄНТАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У ПРОЦЕСІ ЗДІЙСНЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ РЕФОРМИ
К. М. Романенко

Назад

УДК: 351:658.8:37

К. М. Романенко

ПРОБЛЕМА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПЕРЕОРІЄНТАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У ПРОЦЕСІ ЗДІЙСНЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ РЕФОРМИ

Анотація

Робота присвячена обгрунтуванню інструментарію забезпечення ефективності використання маркетингових технологій у процесі адміністративного реформування. У роботі здійснюється системний аналіз маркетингових технологій як єдиного механізму забезпечення ефективності ринкової переорієнтації державного управління.

This work is devoted to the ground of tool of providing of efficiency of the use of marketing technologies in the process of administrative reformation. The analysis of the systems of marketing technologies is in-process carried out as the unique mechanism of providing of efficiency of market reorientations of state administration.

№ 7 2010, стор. 113 - 115

Кількість переглядів: 312

Відомості про авторів

К. М. Романенко

старший викладач кафедри методології освіти та управління, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.