EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КОНЦЕПЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ЙОГО КОМПЕТЕНЦІЙ
О. І. Бардадим

Назад

УДК: 331.101.38

О. І. Бардадим

КОНЦЕПЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ЙОГО КОМПЕТЕНЦІЙ

Анотація

У статті викладено суть та основні положення концепції стимулювання креативності персоналу підприємства на основі аналізу його компетенцій. Приведено короткий опис результатів статистичних досліджень та трактування термінів, на яких базується концепція. Описано систему причинно-наслідкових зв’язків оцінки, стимулювання та розвитку персоналу.

The article presents the essence and the basic principles of the concept of personnel creativity stimulation on the basis of its competences analysis. The statistical investigation results and the concept terms are described briefly. The cause-and-effect relationship between personnel assessment, stimulation and training is explored.

№ 6 2010, стор. 70 - 73

Кількість переглядів: 795

Відомості про авторів

О. І. Бардадим

аспірант кафедри міжнародної економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, Харківський національний економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.