EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КАТЕГОРІЙНО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
А. В. Гринько-Гузевська

Назад

УДК: 35:359.1

А. В. Гринько-Гузевська

КАТЕГОРІЙНО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Анотація

Досліджуються проблеми формування категорійно-понятійного апарату державного управління рекламною діяльністю. Пропонується авторське визначення "рекламна діяльність","управління рекламною діяльністю" та "державне управління рекламною діяльністю".

In the article problems of formation of definitions in the field of public administration in advertising sphere have been investigated. Original definition of the notions "advertising activity", "administration of advertising activity", "public administration of advertising activity" has been proposed.

№ 5 2010, стор. 103 - 105

Кількість переглядів: 896

Відомості про авторів

А. В. Гринько-Гузевська

головний спеціаліст, Центр професійної орієнтації та підготовки до вступу в НАДУ при Президентові України

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.