EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК МЕХАНІЗМ РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ
К. М. Романенко

Назад

УДК: 351:658.8:37

К. М. Романенко

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК МЕХАНІЗМ РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ

Анотація

Досліджено використання маркетингових технологій для реформування державного управління в Україні. Обгрунтовано їх роль у контексті реалізації адміністративної реформи та її адаптації до потреб соціального розвитку країни.

The marketing technologies using for reforming of public administrationin in Ukraine are investigated. There role in the context of realization of administrative reform and its adaptation for needs of social development of the country is proved.

№ 3 2010, стор. 121 - 123

Кількість переглядів: 514

Відомості про авторів

К. М. Романенко

кандидат юридичних наук, доцент кафедри методології освіти та управління, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.