EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
Я. С. Богів

Назад

УДК: 338.486.5

Я. С. Богів

ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

Метою статті є уточнення суті поняття "бізнес-план", визначення завдань та етапів розробки бізнес-планів, а також основних вимог до їх написання. Актуальність дослідження полягає у тому, що успішна реалізація підприємницької ідеї (створення приватного підприємства, залучення іноземних інвестицій, випуск нової продукції, приватизація державного підприємства) залежить від результатів пошуку, аналізу та обгрунтування відповідей на основні питання втілення цієї ідеї. Розкриттям основних плюсів і мінусів запроектованого заходу займається бізнес-план.

The aim of the article is to clarify the essence of the concept of ’business-plan’, to identify tasks and stages business-plans’ development and basic requirements for their writing.The urgency of the research is that successful implementation of business ideas (a private enterprise, foreign investment, production of new products, privatization of state enterprises) depends on the results, analysis and justification of answers to basic questions implementing this idea. Disclosure of the main pros and cons of the event is designed by business-plan.

№ 2 2010, стор. 88 - 89

Кількість переглядів: 221

Відомості про авторів

Я. С. Богів

аспірант, кафедра менеджменту і міжнародного підприємництва, Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.