EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ НА ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Т. В. Красовська

Назад

УДК: 339.13

Т. В. Красовська

МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ НА ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Анотація

Розглянуті ефекти формування товарного портфеля. Надана характеристика альтернативам вибору рішень при формуванні товарно-ринкової конкурентної стратегії. Проведена діагностика сучасного конкурентного середовища.

Goods portfolio formation effectiveness was reviewed. Description of decision making during goods-market competition strategy formation choice was given. Current competitive environment diagnostics was conducted.

№ 2 2010, стор. 67 - 70

Кількість переглядів: 198

Відомості про авторів

Т. В. Красовська

асистент, Національний технічний університет України "КПІ"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.