EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЕЛЕКТРОННИЙ МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ
О. В. Вертелєва

Назад

УДК: 339.138:338.48

О. В. Вертелєва

ЕЛЕКТРОННИЙ МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ

Анотація

У роботі охарактеризовано сучасний стан, проблеми і особливості розвитку сфери туристичного бізнесу в епоху глобалізації бізнес-процесів та консолідації учасників ринку туристичних послуг, а також надано науково обгрунтовані рекомендації щодо інноваційних напрямів розвитку методів та засобів електронного маркетингу.

There are described the modern state, problems and features of development of sphere of tourist business in the epoch of globalization of business-processes and consolidation of participants of market of tourist services. The scientifically grounded recommendations are given in relation to innovative directions of development of methods and facilities of the electronic marketing.

№ 1 2010, стор. 38 - 42

Кількість переглядів: 780

Відомості про авторів

О. В. Вертелєва

к. ф.-м. н., доцент кафедри економічної теорії та конкурентної політики, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.