EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ'ЄКТІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИСТАВКОВОГО РИНКУ
Н. А. Крахмальова

Назад

УДК: 658.8

Н. А. Крахмальова

ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ'ЄКТІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИСТАВКОВОГО РИНКУ

Анотація

У статті розглянуто особливості впливу факторів маркетингового середовища на суб"єктів національного виставкового ринку та конкретизуються цілі їх виставкової діяльності.

№ 12 2009, стор. 77 - 78

Кількість переглядів: 680

Відомості про авторів

Н. А. Крахмальова

Київський національний університет технологій та дизайну

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.