EnglishНа русском

Назад

УДК: 339.138

І. Б. Скворцов, У. О. Балик

КІЛЬКІСНІ МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

У статті пропонуються нові підходи до моделювання економічних явищ в кількісних шкалах вимірювання. Пропонуються моделі життєвого циклу товару з позицій економічного і маркетингового підходів. Обгрунтовується можливість визначати довгострокове значення ціни продукції у тривимірному ціновому просторі з використанням моделей життєвого циклу товару.

In the article new approaches to the design of the economic phenomena in the quantitative scales of measuring are offered. The models of life cycle of commodity are offered from positions of economic approach and marketing. Possibility to determine the long-term value of cost of products in three-dimensional price space with the use of models of life cycle of commodity is grounded.

№ 11 2009, стор. 128 - 130

Кількість переглядів: 1094

Відомості про авторів

І. Б. Скворцов

Національний університет "Львівська політехніка"


У. О. Балик

Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.