EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МОНІТОРИНГ ЯК ІНФОРМАЦІЙНА ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ЩОДО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
І. А. Ігнатьєва, О. Г. Кузьміч

Назад

УДК: 338.46

І. А. Ігнатьєва, О. Г. Кузьміч

МОНІТОРИНГ ЯК ІНФОРМАЦІЙНА ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ЩОДО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Анотація

Структура галузей побутового обслуговування перетерпіла значні зміни. Істотно розширився асортимент послуг, розвиваються нові технології роботи із клієнтами. Структура потреб населення, факторів, що формують попит на послуги, також якісно змінилися. Все це вимагає наукового аналізу та запровадження аналітично-інформаційних систем, на основі яких формується процес управління розвитком ринку побутових послуг.

The structure of industries of domestic consumer services suffered considerable changes.The assortment of services broadened substantially, new technologies of work develop with clients. Pattern of requirements of population, factors which form demand on services, also changed high-quality. All of it requires a scientific analysis and introduction analytically informative systems which the process of management market of domestic services development is formed on the basis of.

№ 10 2009, стор. 20 - 22

Кількість переглядів: 698

Відомості про авторів

І. А. Ігнатьєва

д. е. н., професор, завідувач кафедри менеджменту сфери послуг, Київський національний університет технологій та дизайну


О. Г. Кузьміч

аспірант кафедри менеджменту сфери послуг, Київський національний університет технологій та дизайну

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.