EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІМІДЖ ЯК ВАЖЛИВИЙ ПОКАЗНИК ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА У СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
І. Г. Химич

Назад

УДК: 334.784 (658.5)

І. Г. Химич

ІМІДЖ ЯК ВАЖЛИВИЙ ПОКАЗНИК ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА У СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Анотація

У статті розглядається значення та обгрунтовується доцільність застосування поняття іміджу для здійснення ефективної діяльності підприємств у сучасних ринкових умовах. Особлива увага приділяється видам, принципам, а також технології створення іміджу.

The value and grounded expedience of application of notion of image for realization of effective activity of enterprises in modern market conditions is examined in the article. The special attention is spared to the kinds, principles, and also technology of producing an image.

№ 9 2009, стор. 59 - 61

Кількість переглядів: 1444

Відомості про авторів

І. Г. Химич

аспірант кафедри менеджменту підприємницької діяльності, Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.