EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЦИФРОВИЙ ПУБЛІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ
О. І. Угоднікова

Назад

DOI: 10.32702/2306-6806.2022.2.94

УДК: 351/354

О. І. Угоднікова

ЦИФРОВИЙ ПУБЛІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ

Анотація

Важливим елементом публічного управління є інформаційна складова, що полягає у реалізації механізмів публічного управління у системі маркетингових комунікацій. Трансформаційні процеси, що відбуваються у суспільстві, визначають нові пріоритети, серед яких доступ до офіційної публічної інформації, що визначає можливості населення отримувати правдиву, неупереджену інформацію від першоджерел. В умовах гібридних загроз та необхідності захисту інформації у кіберпросторі, питання інформаційної підтримки управлінських рішень на рівні публічного управління мають високу актуальність. Отже, у статті розглядаються питання впровадження маркетингових технологій у систему публічного управління. Маркетинг у класичній літературі застосовують до вирішення проблем приватного сектору, проте, розглядаючи публічний сектор як систему надання публічних послуг, логічним є застосування маркетингових технологій у сфері публічного управління для виведення його на якісно новий рівень. Для аналізу можливостей до впровадження маркетингових комунікацій як елементу системи публічного управління у статті було визначено пріоритети та завдання системи публічного управління для формування підходів до впровадження системи публічного цифрового маркетингу. Аналізуючи завдання системи публічного управління, було визначено можливості для створення інформаційної підтримки реалізації цих завдань відповідно до застосування підходу комплекс, маркетингу. Авторкою проаналізовано комплекс специфічних проблем та характеристик впровадження цифрового маркетингу у систему публічного управління. Аналіз актуальності впровадження цифрового маркетингу у систему публічного управління визначає необхідність розгляду можливості імплементації конкретних маркетингових механізмів у публічному управління. Базовим елементом розвитку цифрового публічного маркетингу є формування доступу до публічної інформації. Розвиток системи офіційних сайтів органів публічного управління має на меті зниження кількості недостовірної інформації та зростання довіри до органів влади через доступність та прозорість інформаційного поля. Відповідно у статті було проведено аудит сайтів органів державної влади та запропоновано результати аудиту.

Ключові слова: публічне управління; публічний маркетинг; цифровий маркетинг.

Література

1. Дєгтяр О. А. Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у діяльності органів державної влади: Розвиток системи державного управління в Україні. 2013. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2013_3_7 (дата звернення: 15.01.2022).
2. Гостєва Н.П. Механізми реалізації державної політики у галузі туризму: Науково-виробничий журнал "Держава та регіони". Серія: Державне управління. 2009. № 3. С. 27—32
3. Ахмедова О.О. Можливості використання світового досвіду державного регулювання у сфері туризму в Україні: Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія "Державне управління". 2016. № 1. С. 32—37.
4. Щепанський Е.В. Механізм державного антикризового управління в туристично-рекреаційній сфері України: Університетські наукові записки. Часопис Хмельницького університету управління та права. 2015. № 1. С. 284—292.

O. Uhodnikova

DIGITAL PUBLIC MARKETING AS AN ELEMENT OF STATE INFORMATION POLICY

Summary

An important element of public administration is the information component, which consists in the implementation of mechanisms of public administration in the system of marketing communications. The transformational processes taking place in society determine new priorities, including access to official public information, which determines the ability of the population to receive truthful, unbiased information from primary sources. In the conditions of hybrid threats and the need to protect information in cyberspace, the issues of information support of management decisions at the level of public administration are highly relevant. Thus, the article considers the introduction of marketing technologies in the system of public administration. Marketing in the classical literature is used to solve the problems of the private sector, however, considering the public sector as a system of public services, it is logical to use marketing technologies in public administration to bring it to a qualitatively new level. To analyze the possibilities for the implementation of marketing communications as an element of the public administration system, the article identified the priorities and objectives of the public administration system for the formation of approaches to the implementation of the public digital marketing system. Analyzing the tasks of the public administration system, opportunities were identified to create information support for the implementation of these tasks in accordance with the application of the complex marketing approach. The author analyzes a set of specific problems and characteristics of the introduction of digital marketing in the system of public administration. Analysis of the relevance of the introduction of digital marketing in the system of public administration determines the need to consider the possibility of implementing specific marketing mechanisms in public administration. The basic element of digital public marketing development is the formation of access to public information. The development of the system of official websites of public administration bodies aims to reduce the amount of unreliable information and increase trust in the authorities through the availability and transparency of the information field. Accordingly, the article audited the websites of public authorities and proposed the results of the audit.

Keywords: public administrative; public marketing; digital marketing.

References

1. Diehtiar, O. A. (2013), "Information and analytical support for making managerial decisions in the activities of public authorities", Rozvytok systemy derzhavnoho upravlinnia v Ukraini, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2013_3_7 (Accessed 15 Jan 2022).
2. Gostyeva, N.P. (2009), "Mechanisms for implementing state policy in the field of tourism", Naukovo-vy`robny`chy`j zhurnal "Derzhava ta regiony`". Seriya: Derzhavne upravlinnya, vol. 3, pp. 27—32.
3. Axmedova, O.O. (2016), "Opportunities to use the world experience of state regulation in the field of tourism in Ukraine", Visny`k Nacional`nogo universy`tetu cy`vil`nogo zaxy`stu Ukrayiny`. Seriya "Derzhavne upravlinnya", vol. 1, pp. 32—37.
4. Shchepanskyi, E.V. (2015), "Mechanism of state anti-crisis management in the tourist and recreational sphere of Ukraine", Universytetski naukovi zapysky. Chasopys Khmelnytskoho universytetu upravlinnia ta prava, vol. 1, pp. 284—292.

№ 2 2022, стор. 94 - 96

Дата публікації: 2022-04-12

Кількість переглядів: 544

Відомості про авторів

О. І. Угоднікова

к. е. н., доцент, доцент кафедри туризму та готельного господарства, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

O. Uhodnikova

PhD in Economics, Associate Professor of the Department of Tourism and Hospitality, O. M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv, Ukraine

ORCID:

0000-0003-2218-0041

Як цитувати статтю

Угоднікова О. І. Цифровий публічний маркетинг як елемент інформаційної політики держави. Економіка та держава. 2022. № 2. С. 94–96. DOI: 10.32702/2306-6806.2022.2.94

Uhodnikova, O. (2022), “Digital public marketing as an element of state information policy”, Ekonomika ta derzhava, vol. 2, pp. 94–96. DOI: 10.32702/2306-6806.2022.2.94

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.