EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТОКИ ТА НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин

Назад

УДК: 658.8:339.13.07

А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин

МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТОКИ ТА НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ

Анотація

У статті досліджено питання побудови аналітичної моделі, придатної для оптимізації обробки інформаційних потоків системою управління підприємством з урахуванням результатів маркетингових досліджень та моніторингу оточуючого бізнес-середовища за принципом ступеня важливості окремих складових інформаційних потоків.

The question of analytical model construction, suitable for optimization of information flows treatment by an enterprise" management system, which is taking into account the results of marketing researches and monitoring of surrounding business environment, is investigated in the article. This model is based on a principle of separate constituents of informationt flows importance degree.

№ 7 2009, стор. 14 - 17

Кількість переглядів: 312

Відомості про авторів

А. В. Федорченко

к. е. н., доцент кафедри маркетингу


А. Л. Лапшин

к. е. н., доцент кафедри вищої математики ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.