EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОБГРУНТУВАННЯ ЦІН НА ПРОДУКЦІЮ В УМОВАХ РИЗИКУ ЗМІН СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ
О. І. Лабурцева

Назад

УДК: 338.5 (075.8)

О. І. Лабурцева

ОБГРУНТУВАННЯ ЦІН НА ПРОДУКЦІЮ В УМОВАХ РИЗИКУ ЗМІН СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ

Анотація

У статті досліджуються можливості урахування ризику змін споживчого попиту в процесі встановлення цін на товари широкого вжитку. Для визначення оптимальної ціни запропонована процедура, що складається з п"яти етапів. Представлено приклад обгрунтування ціни на нову лінію жіночих ділових костюмів. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, що пропонують свою продукцію на споживчому ринку і надають перевагу методам ціноутворення з орієнтацією на попит.

In the article the possibilities of taking into account the risk of consumer demand changes in the process of pricing for consumer goods are investigated. The procedure consists of five stages is proposed for determination of optimal price. An example of price grounding for new line of women business suits is presented. The results of the investigations may be used by enterprises which propose their production in the consumer market and prefer the methods of demand-oriented pricing.

№ 6 2009, стор. 21 - 23

Кількість переглядів: 288

Відомості про авторів

О. І. Лабурцева

д. е. н., доцент, завідувач кафедри маркетингу, Київський національний університет технологій та дизайну

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.