УДК: 346.1:379.85
Т. І. Ткаченко, Є. В. Козловський
ОСОБЛИВОСТІ ВСТАНОВЛЕННЯ ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН ТУРИСТИЧНОГО ОПЕРАТОРА З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ПОСЛУГ, АГЕНТАМИ ТА ПАРТНЕРАМИ
Анотація
У статті визначено особливості встановлення договірних відносин туристичного оператора з постачальниками послуг, агентами та партнерами, вивчено зміст істотних умов договорів про співпрацю між основними суб'єктами туристичної діяльності. Підкреслено, що договірні відносини туристичного оператора реалізуються відповідно до технологічних циклів діяльності. Найбільша кількість угод укладається у циклі виробництва туристичного продукту (договори з постачальниками послуг), а також у циклі реалізації туристичного продукту (агентські угоди, договори франчайзингу).
T. Tkachenko, Ye. Kozlovskyi
THE FEATURES OF SETTING THE CONTRACTUAL RELATIONS OF THE TOUR OPERATOR WITH SERVICE PROVIDERS, AGENTS AND PARTNERS
Summary
The article defines the peculiarities of setting the contractual relations of the tourism operator with the service providers, agents and partners, and examines the content of the essential terms of the agreements on cooperation between the main participants of tourism activity. It is emphasized that the contractual relations of the tourism operator are realized in accordance with the technological cycles of the activity. The largest number of deals is in the cycle of creation of tourism products (contracts with service providers), as well as in the cycle of sales of tourism product (agency agreements, franchising agreements).
№ 5 2018, стор. 85 - 88
Кількість переглядів: 1126