ДІАГНОСТИКА ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Л. Д. Завідна
УДК: 658.14/.17:640.4
Л. Д. Завідна
ДІАГНОСТИКА ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Анотація
Найбільш повну картину ситуації на підприємстві можна отримати лише шляхом діагностики фінансового стану, яка дасть можливість оцінити сильні сторони та проблемні місця підприємства і зробити рекомендації на майбутнє.
Основною метою діагностики є оцінка економічної активності протягом різних періодів, виявлення факторів, що мають позитивний чи негативний вплив, та визначення реальної фінансової стійкості підприємства в цілому або його частини, його платоспроможності, кредитоспроможності, інвестиційної привабливості та інших аспектів.
У статті проведено аналіз та здійснено оцінку фінансового стану підприємств готельного господарства з використанням системи аналітичних коефіцієнтів, а саме: показників фінансової стійкості (платоспроможності), ліквідності та рентабельності підприємств, що спрямовано на пошук резервів для підвищення ефективності роботи готелів та їх конкурентоспроможності.
L. Zavidna
DIAGNOSTICS OF THE FINANCIAL CONDITION OF THE HOTEL BUSINESS ENTERPRISE
Summary
The most complete picture of the situation at the enterprise can only be obtained by diagnosing the financial condition, which will give an opportunity to assess the strengths and problem areas of the company and make recommendations for the future.
The main objective of diagnostics is to assess the economic activity during different periods, identify factors that have a positive or negative impact, and determine the real financial sustainability of the enterprise as a whole or its part, its solvency, creditworthiness, investment attractiveness and other of aspects.
The article an analysis and evaluation have been carried out the financial condition of hotel enterprises using the system of analytical coefficients — indicators of financial stability (solvency), liquidity and profitability of enterprises, directional it finding reserves for improving the efficiency of hotels and their competitiveness.
№ 4 2018, стор. 99 - 103
Кількість переглядів: 1312