EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

РОЛЬ ІНЖИНІРИНГОВИХ ШКІЛ У ФУНКЦІОНУВАННІ НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ
М. В. Рябоконь

Назад

УДК: 334.7.021+339

М. В. Рябоконь

РОЛЬ ІНЖИНІРИНГОВИХ ШКІЛ У ФУНКЦІОНУВАННІ НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ

Анотація

У статті на основі узагальнення структурних складових стартап-акселераторів як форми науково-технологічного міжнародного бізнесу виявлено форми розширення зв'язків між стартап-акселераторами і корпораціями. На основі розрахунку регресійних моделей доведено, що динаміка функціонуючих інжинірингових шкіл лінійно впливає на кількість функціонуючих акселераторів та інкубаторів, таким чином обгрунтовано, що інжинірингові школи є базовою формою науково-технологічного бізнесу.

M. Ryabokon

THE ROLE OF ENGINEERING SCHOOLS IN THE FUNCTIONING OF SCIENTIFIC AND TECHNOLOGICAL INTERNATIONAL BUSINESS

Summary

The forms of expanding the connections between startup accelerators and corporations on the basis of the structural components of the startup accelerators generalization as a form of scientific and technological international business have been revealed. It is proved that the dynamics of functioning engineering schools linearly affects the number of functioning accelerators and incubators according the calculation of regression models. It is justified that engineering schools are the basic form of scientific and technological business.

№ 1 2018, стор. 124 - 128

Кількість переглядів: 824

Відомості про авторів

М. В. Рябоконь

аспірант, Черкаський державний технологічний університет

M. Ryabokon

Graduate student, Cherkasy State Technological University

Як цитувати статтю

Рябоконь М. В. Роль інжинірингових шкіл у функціонуванні науково-технологічного міжнародного бізнесу. Економіка та держава. 2018. № 1. С. 124–128.

Ryabokon, M. (2018), “The role of engineering schools in the functioning of scientific and technological international business”, Ekonomika ta derzhava, vol. 1, pp. 124–128.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.