EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков

Назад

УДК: 339.138

О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков

ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Анотація

У статті визначено головні аспекти, які впливають на розробку маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Використано для дослідження методи аналізу та синтезу. У статті представлено елементи, які формують маркетингову стратегію вищого навчального закладу. Підкреслено значимість використання маркетингових стратегій в діяльності вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості розробки маркетингової стратегії ВНЗ, що є ефективними для застосування на практиці.

O. Yevseytseva, D. Novikov

FEATURES OF DEVELOPMENT MARKETING STRATEGY FOR HIGHER SCHOOL

Summary

In the article described the main aspects that influence on the development of marketing strategy for higher education. The methods of analysis and synthesis are used to make research. Presents the elements that form the marketing strategy of higher education. Emphasized the importance of using marketing strategies of higher education institutions. Described the features of marketing strategy development institutions that are effective for use in practice.

№ 3 2017, стор. 77 - 79

Кількість переглядів: 895

Відомості про авторів

О. С. Євсейцева

к. е. н., доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу, Київський національний університет технологій та дизайну

O. Yevseytseva

Candidate of Econ. Sciences, Associate Professor, Department of Economic


Д. В. Новіков

магістр напряму підготовки "Комунікаційний маркетинг", Київський національний університет технологій та дизайну

D. Novikov

master specialty "Marketing Communications", Kyiv National University of Technology and Design

Як цитувати статтю

Євсейцева О. С., Новіков Д. В. Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Економіка та держава. 2017. № 3. С. 77–79.

Yevseytseva, O. and Novikov, D. (2017), “Features of development marketing strategy for higher school”, Ekonomika ta derzhava, vol. 3, pp. 77–79.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.