УДК: 339.138
О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков
ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Анотація
У статті визначено головні аспекти, які впливають на розробку маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Використано для дослідження методи аналізу та синтезу. У статті представлено елементи, які формують маркетингову стратегію вищого навчального закладу. Підкреслено значимість використання маркетингових стратегій в діяльності вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості розробки маркетингової стратегії ВНЗ, що є ефективними для застосування на практиці.
O. Yevseytseva, D. Novikov
FEATURES OF DEVELOPMENT MARKETING STRATEGY FOR HIGHER SCHOOL
Summary
In the article described the main aspects that influence on the development of marketing strategy for higher education. The methods of analysis and synthesis are used to make research. Presents the elements that form the marketing strategy of higher education. Emphasized the importance of using marketing strategies of higher education institutions. Described the features of marketing strategy development institutions that are effective for use in practice.
№ 3 2017, стор. 77 - 79
Кількість переглядів: 895