EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА УКРАЇНИ В ІНТЕГРАЦІЙНО-НОВІТНІХ РІЗНОРІВНЕВИХ СИСТЕМАХ
В. Г. Федоренко, С. В. Федоренко

Назад

УДК: 330.341.1:37

В. Г. Федоренко, С. В. Федоренко

ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА УКРАЇНИ В ІНТЕГРАЦІЙНО-НОВІТНІХ РІЗНОРІВНЕВИХ СИСТЕМАХ

Анотація

У статті окреслено головні питання економічної освіти України. Окреслено проблеми, які стосуються розвитку економічної проблеми, розробки і втілення освітніх програм. Звернуто увагу на економічну підготовку сучасних спеціалістів, які володіють сучасними науковими знаннями.

V. Fedorenko, S. Fedorenko

ECONOMIC EDUCATION IN UKRAINE IN THE INTEGRATION IS THE LATEST MULTILEVEL SYSTEMS

Summary

In the article outlined main questions of economic formation of Ukraine. Outlined problems, which touch development of economic problem, development and embodiment of the educational programs. Paid regard to economic preparation of modern specialists which own modern scientific knowledges.

№ 2 2017, стор. 4 - 6

Кількість переглядів: 902

Відомості про авторів

В. Г. Федоренко

д. е. н., професор, академік Академії будівництва України

V. Fedorenko

doctor of Economics, Professor, аcademician of Аcademy of building of Ukraine


С. В. Федоренко

к.т.н., доцент, доцент кафедри охорони праці і навколишнього середовища, Київський національний університет будівництва і архітектури, Академік академії будівництва України

S. Fedorenko

PhD, associate Professor, associate Professor of the Department of labour protection and environment of the Kyiv national University of construction and architecture, Academician of Academy of construction of Ukraine

Як цитувати статтю

Федоренко В. Г., Федоренко С. В. Економічна освіта України в інтеграційно-новітніх різнорівневих системах. Економіка та держава. 2017. № 2. С. 4–6.

Fedorenko, V. and Fedorenko, S. (2017), “Economic education in Ukraine in the integration is the latest multilevel systems”, Ekonomika ta derzhava, vol. 2, pp. 4–6.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.