УДК: 661.65
А. О. Касич, Д. О. Глущенко
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Метою статті є узагальнення теоретичних понять конкурентоспроможності підприємства, дослідження управління конкурентоспроможністю підприємства як системи. У статті розглянуто дослідження науковців, які у своїх працях аналізували сутність поняття "управління конкурентоспроможністю підприємства", наведено основні підходи до її тлумачення та відображено власне визначення окресленої проблеми. Обгрунтовано доцільність застосування системного підходу до управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто систему управління конкурентоспроможністю підприємства, виокремлено основні суб'єкти, їхні задачі, а також об'єкти управління. Досліджено основні методи управління конкурентоспроможністю підприємства.
З метою визначення відповідності теоретичної бази управління конкурентоспроможністю практичним потребам підприємства було розглянуто конкурентоспроможність корпорації Мondelez International на території України. Для цього експертним шляхом проведено аналіз конкурентного середовища компанії на ринку шоколаду в Україні. Також розглянуто позиціонування України в міжнародних рейтингах конкурентоспроможності країн.
A. Kasych, D. Gluschenko
THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF ENTERPRISES COMPETITIVENESS MANAGEMENT
Summary
The purpose of this article is to summarize the theoretical concepts of competitiveness of the enterprise, the study of competitiveness management of the enterprise as a system. The article discusses the research of scientists, which in his writings he analyzed the essence of the concept "management of competitiveness of enterprises", are the main approaches to its interpretation and reflected their own definition of the designated problem. The expediency of application of system approach to competitiveness management of the enterprise. Analyze the system of managing enterprise's competitiveness, the main actors, their tasks and management objects. The basic methods of management competitiveness of the enterprise.
With the purpose of determining compliance with the theoretical basis of competitiveness management of the practical needs of the company reviewed the competitiveness of the Corporation Мondelez International in Ukraine. For this expert through the analysis of the competitive environment of the company in the chocolate market in Ukraine. Also consider the positioning of Ukraine in international rankings of competitiveness of countries.
№ 11 2016, стор. 65 - 70
Кількість переглядів: 1123