СТРАТЕГІЧНІ ІМПЕРАТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
Є. В. Смирнов, О. П. Смирнова
УДК: 338.48(477):339.92
Є. В. Смирнов, О. П. Смирнова
СТРАТЕГІЧНІ ІМПЕРАТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
Анотація
У статті висвітлюється актуальна проблематика конкурентоспроможності України на світовому ринку туризму, сучасний стан українського туризму, а також особливості його розвитку. Порушено питання колапсу туристичної галузі в Україні та шляхи його вирішення, перспективні напрями розвитку вітчизняного туризму. Також у статті було визначено стратегію підвищення привабливості України як суб'єкту ринку туристичних послуг на міжнародному рівні з урахуванням її нереалізованого потужного ресурсно-рекреаційного потенціалу. Було розглянуто ринок туризму України у контексті його інтеграції в загальне середовище ЄС, додаткового поштовху розвитку інфраструктури, вирішення візових проблем тощо.
I. Smyrnov, О. Smyrnova
STRATEGIC IMPERATIVES OF DEVELOPMENT TOURISM IN UKRAINE
Summary
The article highlights the actual problems of Ukraine's competitiveness in the global tourism market, the current state of Ukrainian tourism and especially its development. Also violated the question of the collapse of the tourism industry in Ukraine and ways of its solution, promising directions of development of domestic tourism. The article also has defined a strategy to increase the attractiveness of Ukraine as a subject of the market of tourist services at the international level in view of its strong untapped resource and recreational potential. It was considered the tourism market of Ukraine in the context of its integration into the general environment of the EU, the additional impact to the development of the infrastructure, solve of visa problems, and more.
№ 8 2016, стор. 28 - 34
Кількість переглядів: 814