УДК: 339.138
О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков
СУЧАСНІ МЕТОДИКИ ПРОГНОЗУВАННЯ КОН'ЮНКТУРИ РИНКУ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Анотація
Розглянуто методи прогнозування кон'юнктури ринку, охарактеризовано їх застосування в маркетингових дослідженнях. Зазначено особливості основних методів прогнозування кон'юнктури ринку. Проаналізовано евристичні методи, економіко-статистичні та економіко-математичні, серед них виділено найбільш актуальні, які використовуються в прогнозуванні ділової активності в сучасному бізнес-середовищі. Встановлено зв'язок між видами маркетингових досліджень та методами прогнозування, які найбільш прийнятні для кожного з них.
O. Yevseytseva, D. Novikov
MODERN METHODS OF FORECASTING MARKET CONDITIONS AND THEIR USE IN MARKETING RESEARCH
Summary
Learning the methods of forecasting market conditions, described their use in marketing research. Described the basic methods of forecasting market conditions.Analysis heuristic methods, economic statistics and economics mathematics, selected the most urgent used in the forecasting business activity in today's business environment. Found connection between the types of market research and forecasting method and selected the most appropriate for each other.
№ 5 2016, стор. 97 - 100
Кількість переглядів: 854