EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПСИХОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРАЦІВНИКІВ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Т. М. Хаянок

Назад

УДК: 631.11:331.522.4

Т. М. Хаянок

ПСИХОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРАЦІВНИКІВ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

У статті розглянуто питання щодо формування кадрового потенціалу працівників аграрного підприємства, враховуючи психологічний розвиток особистості та реалізацію її в професійній діяльності. Вивчені психологічні складові кадрового потенціалу працівників, впливаючи на які можна підвищити продуктивність роботи підприємства та досягти соціального ефекту. Досліджено вплив професійних компетенцій та мотивів на формування кадрового потенціалу працівників аграрного підприємства. Визначено психологічні компоненти, на яких будується механізм розвитку кадрового потенціалу працівників аграрного підприємства.

T. Khayanok

THE PSYCHOLOGICAL COMPONENT OF FORMATION OF PERSONNEL POTENTIAL EMPLOYEES FOR AGRICULTURAL ENTERPRISES

Summary

In the article the issue of formation of personnel potential of workers of the agricultural enterprises, including psychological personality development and implementation of a professional activity. Studied the psychological components of human resource capacity of workers acting on that can increase the performance of the company and to achieve social impact. The influence of professional competence and motives for the formation of skilled potential workers in agricultural enterprises. Identified psychological components on which the mechanism of human resource capacity of workers in agricultural enterprises.

№ 5 2016, стор. 91 - 92

Кількість переглядів: 84

Відомості про авторів

Т. М. Хаянок

старший викладач кафедри менеджменту і права, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, м. Дніпропетровськ

T. Khayanok

Senior Lecturer Department of Management and Right Dnipropetrovsk State Agrarian University of Economics, Dnepropetrovsk

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.