EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПОСЛУГ ЗІ ЗБОРУ ТА РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПРОДОВОЛЬЧУ ПРОДУКЦІЮ
К. Г. Туболець

Назад

УДК: 338.43

К. Г. Туболець

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПОСЛУГ ЗІ ЗБОРУ ТА РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПРОДОВОЛЬЧУ ПРОДУКЦІЮ

Анотація

У статті розкрито інформацію про продукти, що надається споживачам. Розглянуто зміст дефініції "реклама". Визначено основні питання алгоритму здійснення маркетингових досліджень реклами.

E. Tubolec

FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF THE COLLECTION AND DISSEMINATION OF INFORMATION ON FOOD PRODUCTS

Summary

The article information about the products provided to consumers is disclosed. The content of the definition of "advertising" is considered. The main directions of the algorithm of the advertising market research.

№ 4 2016, стор. 79 - 80

Кількість переглядів: 796

Відомості про авторів

К. Г. Туболець

к. е. н., асистент кафедри економічної теорії та економіки сільського господарства Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет

E. Tubolec

PhD in Economics, assistant Dnipropetrovsk State Agrarian аnd Economic University

Як цитувати статтю

Туболець К. Г. Особливості розвитку послуг зі збору та розповсюдження інформації про продовольчу продукцію. Економіка та держава. 2016. № 4. С. 79–80.

Tubolec, E. (2016), “Features of the development of the collection and dissemination of information on food products”, Ekonomika ta derzhava, vol. 4, pp. 79–80.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.