EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДО ПИТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Т. В. Ільченко

Назад

УДК: 658.8:338.2

Т. В. Ільченко

ДО ПИТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

У статті проаналізовано маркетингові підходи, що сприяють ефективному плануванню системи збуту продукції на підприємстві.

T. Ilchenko

QUESTIONS TO MARKETING PLANNING SOFTWARE SALES OF ENTERPRISE

Summary

The article analyzes the marketing approaches that promote effective planning system sales in the enterprise.

№ 4 2016, стор. 57 - 60

Кількість переглядів: 679

Відомості про авторів

Т. В. Ільченко

к. е. н., доцент, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет

T. Ilchenko

Ph.D., Associate Professor of marketing department Dnipropetrovsk State Agrarian and Economic University, Dnipropetrovsk

Як цитувати статтю

Ільченко Т. В. До питання маркетингового забезпечення планування збуту продукції підприємства. Економіка та держава. 2016. № 4. С. 57–60.

Ilchenko, T. (2016), “Questions to marketing planning software sales of enterprise”, Ekonomika ta derzhava, vol. 4, pp. 57–60.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.