EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КОНКУРЕНЦІЯ: СУТНІСТЬ ТА КОНЦЕПЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ
І. І. Вініченко

Назад

УДК: 65.01:519.

І. І. Вініченко

КОНКУРЕНЦІЯ: СУТНІСТЬ ТА КОНЦЕПЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ

Анотація

Статтю присвячено дослідженню конкуренції як атрибута та неодмінної умови існування ринкової форми господарювання. Встановлено, що основними концепціями її дослідження є: поведінкова — розуміння конкуренції як боротьби за гроші споживачів шляхом задоволення їх потреб; структурна — аналіз структури для визначення ступеня свободи продавця й покупця на ринку, а також способу виходу на нього; функціональна — суперництво "старого з новим". Визначено основні характерні риси наведених концепцій та виокремлено їх недоліки.

I. Vinichenko

COMPETITION: THE NATURE AND CONCEPT OF RESEARCH

Summary

The article studies the competition as the attribute and conditions for the existence of market forms of management. Established that the basic concepts of the study are: behavior — understanding how competitive struggle for the consumer money by meeting their needs; structural — structure analysis to determine the degree of freedom seller and customer in the market, and the way out to it; functional — competition "old and new". Determined the main characteristics of the above concepts and are allocated their shortcomings.

№ 10 2015, стор. 8 - 10

Кількість переглядів: 126

Відомості про авторів

І. І. Вініченко

д. е. н., професор, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет

I. Vinichenko

Doctor of Economics, professor, Dnepropetrovsk State University of Agriculture and Economics

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.