EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМІВ ФІНАНСУВАННЯ ПРОЕКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
Л. Л. Сотниченко

Назад

УДК: 332.1:338.1

Л. Л. Сотниченко

ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМІВ ФІНАНСУВАННЯ ПРОЕКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ

Анотація

У статті розглянуто закордонний досвід фінансування транспортної інфраструктури. Рекомендуємо схему регулювання та фінансування проектів у транспортній інфраструктурі на основі досвіду Великобританії та інших країн ЄС. Обгрунтовані позитивні та негативні сторони державно приватного партнерства. Розглянуто можливі напрями фінансування розвитку транспортної інфраструктури. Наведено переваги впровадження системи RAB-регулювання й головні складові моделі RAB-регулювання. Представлено змінювання структури тарифу на передачу інфраструктурної послуги після впровадження RAB-регулювання. Підкреслюється, що необхідно як на державному, так і на регіональному рівні прийняти рішення щодо випробування нового методу тарифоутворення. Основний показник, що визначає рівень продуктивності в рамках даного методу тарифоутворення — індекс ефективності операційних видатків. Надалі методика RAB повинна максимально враховувати інтереси всіх економічних агентів, бути детально пророблена й забезпечувати збалансованість прийнятих рішень, враховуючи обмеження й можливості її застосування в реальних умовах господарювання.

L. Sotnichenko

DIRECTIONS OF FINANCING PROJECTS OF THE REGIONS TRANSPORT INFRASTRUCTURE OF UKRAINE IS DEFINITION

Summary

In the article foreign experience of financing of a transport infrastructure is considered. The adjustment form and financings of projects in a transport infrastructure on the basis of experience of Great Britain and other EU countries is recommended. Are reasonable positive and negative sides it is state private partnership. Possible directions of development financing of a transport infrastructure are considered. Advantages of introduction of system RAB — Regulation and the basic making models RAB — Regulations are resulted. It is presented changes of structure of the tariff with transfer of infrastructural service after introduction RAB — Regulation. It is underlined that is necessary both on state, and at regional level to make the decision concerning test of a new method of formation of the tariff. The basic indicator which defines a performance level within the limits of the given method of formation of the tariff — an index of efficiency of operational costs. Further technique RAB due as much as possible to consider interests of all economic agents, to be in details studied and to supply equation of the accepted decisions, considering restrictions and possibilities of its application in actual practice managing.

№ 6 2015, стор. 67 - 71

Кількість переглядів: 460

Відомості про авторів

Л. Л. Сотниченко

к. е. н., доцент, Одеська національна морська академія

L. Sotnichenko

Ph.D., Associate Professor, Odessa National Maritime Academy

Як цитувати статтю

Сотниченко Л. Л. Визначення напрямів фінансування проектів транспортної інфраструктури регіонів України. Економіка та держава. 2015. № 6. С. 67–71.

Sotnichenko, L. (2015), “Directions of financing projects of the regions transport infrastructure of Ukraine is definition”, Ekonomika ta derzhava, vol. 6, pp. 67–71.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.