УДК: 658.87
О. І. Лабурцева
ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПРОДОВОЛЬЧОГО РІТЕЙЛ-БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ: МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ЗБУТУ ТА КОМУНІКАЦІЙ
Анотація
У статті проаналізовано досвід застосування маркетингової політики збуту та комунікацій провідними продовольчими роздрібними мережами в системі інструментів брендингу на ринку України. Показано, що у сфері політики збуту (розподілення) основними інструментами формування бренду є скорочення кількості рівнів у каналах розподілу, кінцевою ланкою яких є роздрібний продаж, а також стрімкий розвиток on-line продажів продуктів харчування. У сфері політики комунікацій розглянуто особливості здійснення продовольчими роздрібними мережами реклами, стимулювання збуту, прямих продажів та паблік рилейшнз. Розкрито роль паблік рилейшнз як провідного інструменту формування іміджу, а отже, і бренду; впорядковано інструменти паблік рилейшенз за зменшенням популярності на даному ринку, а саме: фірмовий стиль; благодійність та спонсорство; події; фірмові видання; публічна інформація.
O. Laburtseva
TOOLS OF FOOD RETAIL BRANDING IN UKRAINE: MARKETING SELLING AND COMMUNICATIONS POLICY
Summary
In the article the experience of marketing sales and communications policy using in the system of branding tools of leading food retailers on the Ukrainian market is analyzed. It is shown that in sales (distribution) politics as basic tools of branding may be considered the reducing the number of levels in distribution channels, the final link of which is a retail sale, as well as the rapid development of on-line food sales. In the sphere of communications policy the specific features of the implementation of advertising, sales promotion, direct selling and public relations by the food retailers are considered. The role of public relations as a leading tool of image formation, and hence the branding, is revealed; the tools of public relations are ranged for the decline of its popularity in this market, namely: corporate identity; charity and sponsorship; events; corporate publications; public information.
№ 6 2015, стор. 11 - 14
Кількість переглядів: 522