УТОЧНЕННЯ ПОНЯТТЯ ІННОВАЦІЙ В КОНТЕКСТІ ЇХ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ
Д. В. Яковенко
УДК: 330.1
Д. В. Яковенко
УТОЧНЕННЯ ПОНЯТТЯ ІННОВАЦІЙ В КОНТЕКСТІ ЇХ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ
Анотація
У статті розглянуто питання уточнення ключових понять у сфері інновацій з врахуванням особливостей процесу їх комерціалізації. Актуальність даної проблеми обумовлюється тим, що вітчизняна наука оперує великим різноманіттям понять, що стосуються інноваційної діяльності, які, хоча й здаються схожими, все ж не є синонімами, і лише деякі з яких передбачають наявність комерційної складової. Проведено послідовний порівняльний аналіз з метою виявлення відмінностей між такими поняттями, як "новація", "нововведення", "винахід", "інноваційний продукт", "інноваційна продукція, "інновації", "інноваційний процес" та "інноваційна діяльність" з точки зору їх місця та ролі у процесі комерціалізації. На основі здійсненого дослідження пропонується чітке розмежування між даними поняттями.
D. Yakovenko
CLARIFICATION OF THE TERM 'INNOVATION' IN THE CONTEXT OF ITS COMMERCIALIZATION
Summary
The article analyses the key terms in the innovation sphere, taking into account the peculiarities of the process of commercialization of innovations. The relevance of the problem is determined by the fact that domestic science operates with a large variety of terms related to innovation, which, although may seem similar, are not synonymous, and only some of them suggest a commercial component. A sequential comparative analysis in order to identify differences between such terms as "novation", "innovation", "invention", "innovative products", "innovation process", "innovational activity" etc. in terms of their place and role in the process of commercialization has been conducted. Based on the results of the study a clear distinction between these terms is being offered.
№ 1 2015, стор. 92 - 95
Кількість переглядів: 848