УДК: 339:138
С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко
ЕТИМОЛОГІЯ ПОНЯТТЯ "ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ" ТА ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ІЗ ЗОВНІШНІМ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
У статті розкрито суть та значення внутрішнього маркетингу підприємства. Проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до досліджуваного поняття. Доведено, що внутрішній маркетинг має на меті залучення, розвиток та мотивацію кваліфікованого персоналу, який повинен задовольняти вимоги клієнтів. Розкрито взаємозв'язок внутрішнього та зовнішнього маркетингу, виявлено проблеми даного взаємозв'язку в сучасних умовах.
S. Leskіv, O. Bochko
ТHE ETYMOLOGY OF THE TERM "INTERNAL MARKETING" AND THE RELATIONSHIP WITH THE EXTERNAL MARKETING COMPANY
Summary
The article deals with the nature and importance of internal marketing enterprise. The approaches of domestic and foreign scholars to the test concept. Proved that internal marketing aims to attract, develop and motivate qualified personnel must meet the requirements of customers. The interrelation of internal and external marketing problems found this relationship in the modern world.
№ 11 2014, стор. 94 - 96
Кількість переглядів: 824