EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЕТИМОЛОГІЯ ПОНЯТТЯ "ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ" ТА ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ІЗ ЗОВНІШНІМ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА
С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко

Назад

УДК: 339:138

С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко

ЕТИМОЛОГІЯ ПОНЯТТЯ "ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ" ТА ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ІЗ ЗОВНІШНІМ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

У статті розкрито суть та значення внутрішнього маркетингу підприємства. Проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до досліджуваного поняття. Доведено, що внутрішній маркетинг має на меті залучення, розвиток та мотивацію кваліфікованого персоналу, який повинен задовольняти вимоги клієнтів. Розкрито взаємозв'язок внутрішнього та зовнішнього маркетингу, виявлено проблеми даного взаємозв'язку в сучасних умовах.

S. Leskіv, O. Bochko

ТHE ETYMOLOGY OF THE TERM "INTERNAL MARKETING" AND THE RELATIONSHIP WITH THE EXTERNAL MARKETING COMPANY

Summary

The article deals with the nature and importance of internal marketing enterprise. The approaches of domestic and foreign scholars to the test concept. Proved that internal marketing aims to attract, develop and motivate qualified personnel must meet the requirements of customers. The interrelation of internal and external marketing problems found this relationship in the modern world.

№ 11 2014, стор. 94 - 96

Кількість переглядів: 824

Відомості про авторів

С. Р. Леськів

магістр права, Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів

S. Leskіv

master of law, Ivan Franko National University of Lviv, Lviv


О. Ю. Бочко

к. е. н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Мукачівський державний університет, м. Мукачево

O. Bochko

Ph.D in Economics, Аssociate Professor, Аssociate Professor of Department of marketing, Mukachevo State University, Mukachevo

Як цитувати статтю

Леськів С. Р., Бочко О. Ю. Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства. Економіка та держава. 2014. № 11. С. 94–96.

Leskіv, S. and Bochko, O. (2014), “Тhe etymology of the term "internal marketing" and the relationship with the external marketing company”, Ekonomika ta derzhava, vol. 11, pp. 94–96.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.