EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ГУМАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ НЕПОВНОСПРАВНИХ В УКРАЇНІ: ДЕРЖАВНО-УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ
Я. І. Федан

Назад

УДК: 364.022

Я. І. Федан

ГУМАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ НЕПОВНОСПРАВНИХ В УКРАЇНІ: ДЕРЖАВНО-УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ

Анотація

У статті розглянуто процеси гуманізації освіти які є основою розвитку сучасної освітньої політики в Україні, здійснено огляд нормативно-правової бази щодо освіти неповносправних в Україні та визначено напрями гуманізації освіти неповносправних у контексті державного управління освітою.

Y. Fedan

HUMANIZATION OF EDUCATION IN THE CONTEXT OF THE EDUCATIONAL NEEDS OF DISABLED PEOPLE IN UKRAINE: STATE MANAGEMENT ASPECT

Summary

The article deals with the processes of humanization of education which is the foundation of modern educational policy in Ukraine, by examination of normative — legal framework for education disabled in Ukraine and identifies areas humanizing education of persons with disabilities in the context of public administration education disabled.

№ 5 2014, стор. 138 - 140

Кількість переглядів: 239

Відомості про авторів

Я. І. Федан

аспірант кафедри психології, педагогіки та соціального управління, Національний університет "Львівська політехніка"

Y. Fedan

Graduate student department of psychology, education and social management, national university "Lviv Polytechnic"

Як цитувати статтю

Федан Я. І. Гуманізація навчання в контексті освітніх потреб неповносправних в Україні: державно-управлінський аспект. Економіка та держава. 2014. № 5. С. 138–140.

Fedan, Y. (2014), “Humanization of education in the context of the educational needs of disabled people in Ukraine: state management aspect”, Ekonomika ta derzhava, vol. 5, pp. 138–140.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.