ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛОБІЗМ ЯК ВИД ДЕРЖАВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Д. В. Кіслов
УДК: 316.772.30(075.08)
Д. В. Кіслов
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛОБІЗМ ЯК ВИД ДЕРЖАВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Анотація
У статті розглядаються види, типи, методи та принципи інформаційного лобізму як однієї з форм державних маркетингових комунікацій у практиці сучасних управлінських систем. Визначено місце та роль інформаційного лобізму в системі маркетингових комунікацій органів державної влади.
D. Kislov
WHAT TYPE OF INFORMATION LOBBYING GOVERNMENT MARKETING COMMUNICATIONS
Summary
The article discusses the types, types, methods and principles of information lobbying as one of the forms of state marketing communications in the practice of modern management structures. The place and role of information in the system of lobbying marketing communications of public authorities.
№ 4 2014, стор. 125 - 127
Кількість переглядів: 860