EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛОБІЗМ ЯК ВИД ДЕРЖАВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Д. В. Кіслов

Назад

УДК: 316.772.30(075.08)

Д. В. Кіслов

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛОБІЗМ ЯК ВИД ДЕРЖАВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Анотація

У статті розглядаються види, типи, методи та принципи інформаційного лобізму як однієї з форм державних маркетингових комунікацій у практиці сучасних управлінських систем. Визначено місце та роль інформаційного лобізму в системі маркетингових комунікацій органів державної влади.

D. Kislov

WHAT TYPE OF INFORMATION LOBBYING GOVERNMENT MARKETING COMMUNICATIONS

Summary

The article discusses the types, types, methods and principles of information lobbying as one of the forms of state marketing communications in the practice of modern management structures. The place and role of information in the system of lobbying marketing communications of public authorities.

№ 4 2014, стор. 125 - 127

Кількість переглядів: 860

Відомості про авторів

Д. В. Кіслов

к. політ. н., доцент, докторант Національної академії державного управління при Президентові України, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету

D. Kislov

PhD in Political Science, associated professor, student of the National Academy of Public Administration under the President of Ukraine, assistant professor of marketing and advertising Kyiv National Trade and Economic University

Як цитувати статтю

Кіслов Д. В. Інформаційний лобізм як вид державних маркетингових комунікацій. Економіка та держава. 2014. № 4. С. 125–127.

Kislov, D. (2014), “What type of information lobbying government marketing communications”, Ekonomika ta derzhava, vol. 4, pp. 125–127.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.