EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДЕПРЕСИВНИХ РЕГІОНІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ БРЕНДІНГУ ТЕРИТОРІЙ
В. В. Глуха

Назад

УДК: 35.077.6

В. В. Глуха

ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДЕПРЕСИВНИХ РЕГІОНІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ БРЕНДІНГУ ТЕРИТОРІЙ

Анотація

У статті автор визначає сутність впровадження стратегій брендінгу територій як напряму вдосконалення економічного механізму державного регулювання депресивних регіонів та особливостей їх застосування. Доведено, що у брендінгу територій практично немає посередників в чистому вигляді, хоч би через неминучість їх територіальної локалізації. Із значним ступенем умовності до посередників відносять наступні суб'єкти брендінгу територій: органи влади і громадські організації, асоціації вищого територіального рівня і їх представники; торговельно-промислові палати, центри бізнесу і міжнародної торгівлі, виставкові центри, ярмарки; транснаціональні і інші багатотериторіальні суб'єкти бізнесу; різноманітні міжтериторіальні мережеві організаційні структури, системні інтегратори; засоби масової інформації і комунікації; установи професійної освіти. Традиційно виділяються чотири великі групи стратегій брендінгу територій, націлених на залучення відвідувачів і резидентів, розвиток промисловості або експорту регіональних продуктів. Це стратегії умовно можуть бути названі: брендінг іміджу, брендінг привабливості, брендінг інфраструктури і брендінг населення, персоналу.

V. Glucha

PERFECTION OF ECONOMIC MECHANISM OF GOVERNMENT CONTROL OF THE DEPRESSED REGIONS IS BY INTRODUCTION OF STRATEGIES OF BRENDING TERRITORIES

Summary

In the article an author determines essence of introduction of strategies of brending territories, as to direction of perfection of economic mechanism of government control of the depressed regions and features of their application. It is well-proven that brending territories practically do not have mediators in a clean kind, even though inevitability them territorial localization. With the considerable degree of convention the followings subjects of brending territories attribute to the mediators: organs of power and public organizations, associations of higher territorial level and their representatives; commercial and industrial chambers, centers of business and international trade, exhibition centers, fairs; transnational and other multiterritorial subjects of business; various interterritorial network organizational structures, system integrators; mass and communication medias; establishments of trade education. Four large groups of strategies of brending territories, aimed at bringing in of visitors and residents, development of industry or export of regional products are traditionally selected. It strategies can be adopted: brending image, brending attractiveness, brending infrastructure and brending population, personnel.

№ 3 2014, стор. 128 - 130

Кількість переглядів: 765

Відомості про авторів

В. В. Глуха

аспірант кафедри економічної теорії та фінансів, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

V. Glucha

post-graduate student of Economical Theory and Finances Chair of Kharkiv Regional Institute of Public Administration of National Academy of Public Administration attached to the Office of the President of Ukraine

Як цитувати статтю

Глуха В. В. Вдосконалення економічного механізму державного регулювання депресивних регіонів шляхом впровадження стратегій брендінгу територій. Економіка та держава. 2014. № 3. С. 128–130.

Glucha, V. (2014), “Perfection of economic mechanism of government control of the depressed regions is by introduction of strategies of brending territories”, Ekonomika ta derzhava, vol. 3, pp. 128–130.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.