EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
І. В. Новикова

Назад

УДК: 338.262

І. В. Новикова

МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ

Анотація

У статті визначено основні проблеми маркетингового забезпечення діяльності підприємств сфери телекомунікацій, розглянуто питання впливу маркетингового забезпечення на підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств. Обгрунтовано підходи, що забезпечать конкурентні переваги підприємств галузі в сучасних умовах.

I. Novykova

MARKETING SUPPORT FOR TELECOMMUNICATIONS COMPANIES

Summary

The paper identifies the key problems of marketing support for enterprises in the teelkomunikatsiy consider the impact of marketing software to increase the competitiveness of telecommunication companies. The approaches that provide competitive advantage of the industry in the current environment.

№ 3 2014, стор. 61 - 64

Кількість переглядів: 1073

Відомості про авторів

І. В. Новикова

к. е. н., доцент, доцент кафедри економіки, Державний університет телекомунікацій

I. Novykova

PhD, Associate Prof., PhD, Associate Prof. of Department of economic, State University of Telecomunications

Як цитувати статтю

Новикова І. В. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств телекомунікацій. Економіка та держава. 2014. № 3. С. 61–64.

Novykova, I. (2014), “Marketing support for telecommunications companies”, Ekonomika ta derzhava, vol. 3, pp. 61–64.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.