БРЕНДИНГ МІСТА У СФЕРІ ТУРИЗМУ: ПІДХІД МЕНЕДЖЕРА
Н. А. Степанюк, С. І. Цюх, Ю. І. Цибульський
УДК: 332.14:711.4
Н. А. Степанюк, С. І. Цюх, Ю. І. Цибульський
БРЕНДИНГ МІСТА У СФЕРІ ТУРИЗМУ: ПІДХІД МЕНЕДЖЕРА
Анотація
У статті розкрито актуальність та роль бренда міста у формуванні його конкурентних переваг у сфері туризму. Проаналізовано основні цілі міста у створенні бренда міста та запропоновано методику формування брендингу міста. Визначено, що в основі впровадження брендингу міста лежить менеджерський підхід.
N. Stepanyuk, S. Tsyuh, Y. Tsybulskyy
BRANDING CITY IN THE FIELD OF TOURISM: AN APPROACH MANAGER
Summary
The article reveals the relevance and role in the formation of the brand city and its competitive advantages in the field of tourism. Analyzed the main purpose of establishing the brand in the city. The technique of forming branding of the city. It was determined that the basis for the implementation of branding the city lies the managerial approach.
№ 2 2014, стор. 103 - 105
Кількість переглядів: 914